[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.6.82).WskazówkiObramowanie grafiki, definiowane w ujêciu kluczowym z etykiet¹ #B, mo¿e mieædowolny kszta³t, jednak Flash rozpoznaje jedynie prostok¹t, w który ów kszta³tmo¿e zostaæ wpasowany.I ten w³aœnie prostok¹t okreœla obszar drukowany.Dobrym pomys³em jest kopiowanie i wklejanie obramowania grafiki do warstwywzorcowej.W ten sposób mo¿na oceniæ stosunek wielkoœci obszaru drukowanegodo grafiki przeznaczonej do wydruku.Upewnij siê, ¿e w ujêciu zawieraj¹cym ujêcie kluczowe z etykiet¹ #B nieumieœci³eœ w kolejnych warstwach ¿adnych innych kszta³tów lub obiektów.Wprzeciwnym wypadku obramowanie grafiki zostanie powiêkszone, a przy tym zmieniasiê zamierzony wczeœniej obszar drukowany (Rys 6.83).Rys.6.83.Te dwa obrazki w ujêciu #B wymuszaj¹ wiêksz¹ powierzchniêobramowania grafikiW celu wydrukowania grafiki zawieraj¹cej przezroczystoœcilub efekty kolorystyczne:Z menu rozwijanego Print palety akcji wybierz opcjê As bitmap (rys.6.84).Grafiki zawieraj¹ce przezroczystoœci lub efekty kolorystyczne nie wydrukuj¹ siêw³aœciwie, jeœli nie u¿yjesz wyra¿enia printAsBitmap.Jednak taki sposóbdrukowania daje w efekcie ni¿sz¹ jakoœæ od wydruków wektorowych.Rys.6.84.Opcja Print As bitmap na palecie akcji, u¿yteczna w przypadkudrukowania przezroczystoœci i efektów kolorystycznych [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • luska.pev.pl
  •