[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Tak jak Falun, wiruj¹ nieustannie, wprowadzaj¹c wszystkiewewnêtrzne merydiany w ruch rotacyjny.Nawet je¿eli nie æwiczy³eœ niebiañskiegoobwodu, tamte merydiany rzeczywiœcie zosta³y ju¿ wprowadzone w ruch i poruszaj¹siê wszystkie razem, g³êboko wewn¹trz i na zewn¹trz.Stosujemy nasze æwiczeniado wzmacniania mechanizmów energii, które znajduj¹ siê na zewn¹trz cia³a.(3) Otwarcie merydianCelem otwarcia merydian jest pozwolenie energii na kr¹¿enie i zmianê sk³adumolekularnego komórek, tak aby przekszta³ci³y siê w substancjêwysokoenergetyczn¹.Merydiany u niepraktykuj¹cych s¹ zatkane i bardzo w¹skie.Merydiany u praktykuj¹cych stopniowo siê rozjaœni¹, przeczyszczaj¹c zatkane wnich miejsca.U doœwiadczonych praktykuj¹cych kana³y te poszerz¹ siê, a przykultywowaniu na wy¿szym poziomie poszerz¹ siê jeszcze bardziej.U niektórychludzi merydiany s¹ tak szerokie jak palec.Lecz otwarcie merydian samo w sobienie odzwierciedla ani poziomu kultywowania, ani wysokoœci gongu.Poprzezpraktykowanie merydiany rozjaœni¹ siê i poszerz¹, a¿ w koñcu po³¹cz¹ siê iutworz¹ jedn¹ wielk¹ ca³oœæ.Od tego momentu osoba ta nie bêdzie ju¿ mia³amerydian lub punktów akupunktury.Przeciwnie, ca³e cia³o stanie siê merydianamii punktami akupunktury.Nawet bêd¹c na tym etapie nie oznacza, ¿e cz³owiekosi¹gn¹³ Tao.Jest to tylko odzwierciedlenie jednego poziomu w procesiekultywowania Falun Gong.Dojœcie do tego etapu oznacza, ¿e cz³owiek osi¹gn¹³kres kultywowania Shi Jian Fa (Fa w Trójœwiecie).RownoczeœnieRównoczeœniedoprowadza to do stanu rozpoznawalnego po zewnêtrznym wygl¹dzie: trzy kwiatyzebrane nad g³ow¹.Wytworzy³a siê te¿ du¿a iloœæ gongu, posiadaj¹cego kszta³t iformê, a kolumna gongu jest teraz bardzo wysoka.Na czubku g³owy pojawiaj¹ siêtrzy kwiaty, z których jeden przypomina chryzantemê a inny lotos.Te trzykwiaty wiruj¹ ka¿dy z osobna a jednoczeœnie obracaj¹ siê wokólwokó³ siebienawzajem.Ka¿dy kwiat ma na wierzcho³ku bardzo wysoki s³up, siêgaj¹cy nieba.Tetrzy s³upy równie¿ obracaj¹ siê i wiruj¹ razem z kwiatami.Osoba ma wra¿enie,¿e jej g³owa sta³a siê ciê¿ka.Do tego momentu osoba ta zrobi³a tylko ostatnikrok w kultywowaniu Shi Jian Fa (Fa w Trójœwiecie).5.Intencje umys³uKultywowanie Falun Gong nie ma w sobie intencji umys³u.Intencje umys³u nieosi¹gaj¹ niczego same w sobie, mimo ¿e mog¹ wysy³aæ polecenia.To co naprawdêdzia³a, to nadnormalne zdolnoœci, posiadaj¹ce zdolnoœæ inteligentnej istoty domyœlenia a tak¿e mog¹ce otrzymaæ polecenia pochodz¹ce z sygna³Ã³w mózgowych.Wielu ludzi, szczególnie ze œrodowiska praktykuj¹cych qigong, wyznaje jednakinne teorie.Uwa¿aj¹, ¿e intencje umys³u mog¹ wiele osi¹gn¹æ.Niektórzy mówi¹ ou¿yciu intencji umys³u do rozwoju nadprzyrodzonych zdolnoœci, wykorzystaniu ichdo otwarcia trzeciego oka, leczenia chorób, dokonywania telekinezy, itd.Jestto niew³aœciwe zrozumienie.Zwykli ludzie na ni¿szych poziomach, u¿ywaj¹intencji umys³u do kierowania zmys³ami i czterema koñczynami.Na wy¿szychpoziomach, intencje umys³u kultywuj¹cego wznosz¹ siê na wy¿szy stopieñ ikieruj¹ jego zdolnoœciami.Innymi s³owy, nadprzyrodzone zdolnoœci s¹ kierowaneprzez intencje umys³u.W³aœnie w taki sposób postrzegamy intencje umys³u.Czasami obserwujemy jak mistrz qigongu leczy innych.Pacjenci mówi¹, ¿e ichstan zdrowia siê poprawi³, a mistrz nawet nie ruszy³ palcem, myœl¹, ¿euzdrowienie jest rezultatem dzia³ania jego intencji umys³u.Tak naprawdê, tomistrz u¿ywa pewnego rodzaju nadprzyrodzonej zdolnoœci i nakazuje jejprzeprowadzenie leczenia czy te¿ zrobienie czegoœ innego.Poniewa¿nadprzyrodzone zdolnoœci przemieszczaj¹ siê w innym wymiarze, zwykli ludzie niemog¹ ich zobaczyæ na w³asne oczy.Ci którzy o tym nie wiedz¹ myœl¹, ¿euzdrowienie jest rezultatem dzia³ania intencji umys³u.Niektórzy wierz¹, ¿eintencje umys³u mo¿na u¿yæ do leczenia chorób i to wprowadza ludzi w b³¹d.Takipunkt widzenia musi zostaæ wyjaœniony.Myœli ludzkie s¹ rodzajem przes³ania (Xin Xi), rodzajem energii, a tak¿e form¹materialnej egzystencji.Kiedy ludzie myœl¹, ich mózg wytwarza czêstotliwoœæ.Czasami bardzo skuteczne jest intonowanie mantry.Dlaczego? Poniewa¿wszechœwiat ma swoj¹ czêstotliwoœæ wibracyjn¹, a gdy czêstotliwoœæ mantry jestzgodna z czêstotliwoœci¹ wszechœwiata, wywo³a to pewien efekt.¯eby by³askuteczna, musi byæ nieszkodliwym przes³aniem, poniewa¿ we wszechœwiecie niedopuszcza siê istnienia z³ych rzeczy.Intencje umys³u s¹ równie¿ specyficznymrodzajem myœlenia.Fashen wielkiego mistrza qigongu o wysokim poziomie s¹kontrolowane i kierowane przez myœli jego g³Ã³wnego cia³a.Fashen ma równie¿swoje w³asne myœli i swoj¹ w³asn¹, niezale¿n¹ zdolnoœæ rozwi¹zywania problemówi wykonywania pewnych zadañ.Jest ca³kowicie niezale¿nym „ja“.W tym samymczasie Fashen zna zamys³y g³Ã³wnego cia³a mistrza qigongu i wype³nia zadaniazgodnie z tymi zamys³ami.Na przyk³ad, je¿eli mistrz qigongu chce leczyæ jak¹œosobê, Fashen uda siê do niej.Nie zrobi tego bez tego zamys³u.Kiedy zauwa¿y,¿e mo¿na zrobiæ coœ nadzwyczaj dobrego, zrobi to samodzielnie.Niektórzymistrzowie nie osi¹gnêli jeszcze stanu oœwiecenia i jeszcze nie wiedz¹ oniektórych rzeczach, ale ich Fashen ju¿ o nich wie.„Intencje umys³u” maj¹ równie¿ inne znaczenie, mianowicie natchnienie.Natchnienie nie pochodzi od g³Ã³wnej œwiadomoœci cz³owieka.Zasób wiedzyœwiadomoœci g³Ã³wnej jest bardzo ograniczony.Liczenie wy³¹cznie na œwiadomoœæg³Ã³wn¹ nie poskutkuje, gdy próbujemy wymyœliæ coœ co jeszcze nie istnieje wspo³eczeñstwie.Natchnienie pochodzi od œwiadomoœci pomocniczej.Niektórzyludzie zaanga¿owani s¹ w pracê twórcz¹ lub badania naukowe.Kiedy wyczerpi¹wszystkie swoje mo¿liwoœci intelektualne i utkn¹ [w jednym miejscu], to wtedyodk³adaj¹ wszystko na bok, odpoczywaj¹ przez chwilê lub wychodz¹ na spacer.Natchnienie pojawia siê nagle, bez ¿adnego zastanawiania siê z ich strony.Natychmiast zaczynaj¹ wszystko szybko zapisywaæ i w ten sposób coœ tworz¹.Dzieje siê tak dlatego, ¿e kiedy œwiadomoœæ g³Ã³wna jest bardzo silna,kontroluje mózg i pomimo wysi³ku nic z tego nie wychodzi.Gdy tylko œwiadomoœæg³Ã³wna odprê¿y siê, zaczyna funkcjonowaæ œwiadomoœæ pomocnicza i wtedy onakontroluje mózg.Przynale¿¹c do innego wymiaru, œwiadomoœæ pomocnicza nie jestograniczona prezprzez ten wymiar i jest w stanie stworzyæ coœ nowego.Œwiadomoœæ pomocnicza nie mo¿e jednak przekroczyæ granic spo³eczeñstwaludzkiego lub zak³Ã³ciæ jego stanu, ani oddzia³ywaæ na proces jego rozwoju.Natchnienie pochodzi z dwóch Ÿróde³.Pierwszym Ÿród³em jest œwiadomoœæpomocnicza.Œwiadomoœæ pomocnicza nie jest zaœlepiona przez ten œwiat i dlategomo¿e wytworzyæ natchnienie.Drugim Ÿród³em s¹ polecenia i przewodnictwointeligentnej istoty z wy¿szego poziomu.Pod przewodnictwem inteligentnejistoty z wy¿szego poziomu, horyzonty ludzkich umys³Ã³w poszerzaj¹ siê i ludzieci s¹ w stanie dokonaæ prze³omowych odkryæ.Ca³y rozwój spo³eczeñstwa iwszechœwiata podlega w³asnym, specyficznym prawom.Nic nie dzieje siê przezprzypadek.6 [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • luska.pev.pl
  •